12:e januari 2010

Vaknar upp glad.
Konstigt det där. Haft en pissdag.
Våldgästat hos Emelie då jag under gårdagen kände mig liten på jorden och lätt överbliven.
Välkomnas på ett ypperligt sätt och diskuterar livet med dess (o)vanor.
Humöret börjar stiga..
Sen får man ett mess av en random kille (Santon).
Plötsligt är världen inte alls så dålig.

Hatar mig själv för att jag är den tjej som jag är.
Borde inte mina bekräftelser stillas av de människor som jag har runt omkring?
Stillas av mamma och Annica - familjen.



Mitt glada humör höll inte i sig allt för länge iallafall.
Skuttade iväg till volleybollen med den pinsamma tanken att;
"Idag kanske jag möter på den där killen som kommer förändra mitt liv."
(varför jag nu skulle vilja det...)
Det var tomt på volleybollen. Men de tre själar som letat sig dit spelade biljard istället. Trevligt men själslöst.

Och inte har man fått nått mess från cp-stranger heller.
Dock såg jag hans jävla hundar idag - men med annan ägare.
Återigen, hatar att jag är den sortens tjej som bryr mig.




Kommentarer
Postat av: Karita

Vad kul att du har börjat skriva igen, även fast det var en månad sen senadte inlägget ;) Jag hatar oxå att man är den tjejen som bryr sig, varför bryr sig? Finns inget som bevisar att det funkar att man bryr sig!!! =)

2010-02-12 @ 14:23:53
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0